array(1) { ["yaz-dekorasyonu"]=> string(0) "" } yaz-dekorasyonu
undefined
به ســبـــک انـــــــزاهوم
×
26.02.2016

تزئینات تابستان

پنجره ها را باز کنید و خورشید را به داخل خانه دعوت نماید.







در این روزها که پس از پشت سر گذاشتن یک زمستان خسته کننده به خورشید تابستانی سلام می دهیم، زمان آن فرا رسیده که خانه های خود را که هنوز از فضای دلگیر زمستانی رهایی نیافته و خانه های ییلاقی مان را که در طول زمستان بدون استفاده بوده و روی همه ی وسایل آن پارچه ی سفید کشیده شده است، آماده ی تابستان نماییم.


نکات کلیدی در خصوص دکوراسیون تابستانی:

  • راحتی: هیچ چیز لذت بخش تر از این نیست که روی مبل دراز کشیده و صفحات کتاب خود را ورق بزنید. برای خود یک مکان مطالعه ی راحت آماده کرده و لذت ببرید.
  • سادگی: فضای خانه ی خود را بی دلیل پُر نکنید تا شما را خسته نکند. با یک دکوراسیون و طراحی ساده، فضاهایی خلق نمایید که به راحتی بتوانید استراحت نموده و از زندگی لذت ببرید.
  • ارگونومی: وقتی که شب قصد دارید فیلم تماشا کرده و از زمان خود لذت ببرید، از میز تلویزیونی که استفاده می کنید، به عنوان مکانی جهت نگهداری وسایل و اشیاء کوچک استفاده نمایید. .







آرامش. زمانیکه حس می کنید، رنگ هایی که در دکوراسیون خانه استفاده نموده اید ناکافی می باشد، پنجره ها را باز کنید. نسیم روح نوازی که از سوی دریا در حال وزیدن است، آرامش وصف ناپذیری را برای شما به ارمغان خواهد آورد.
 

  • کاربردی: در سایه ی استفاده از مبلمانی با روکش قابل شستشو و امکان تمیز کردن بسیار آسان، زمانی که صرف تمیز کردن خواهید نمود به حداقل رسانده و زمان بیشتری برای لذت بردن از خورشید، دریا و زیبایی های فصل تابستان خواهید داشت.
  • استفاده از نبوغ در بکارگیری وسایل خانه: از وسایل خانه می توانید به اشکال مختلف استفاده نمایید. به عنوان مثال می توانید از کتابخانه به عنوان دیواری جهت جدا کردن اتاق ها استفاده کنید. از بکارگیری نبوغ خود در دکوراسیون منزل و امتحان چیزهای متفاوت اجتناب نورزید.
  • زیبایی کوسن های دکوراتیو با طرح های متفاوت، عجیب و غریب و خیره کننده، همواره زیبایی خاصی به دکوراسیون شما خواهند بخشید.
 
Real Time Analytics