array(1) { ["evinizde-seçkin-ve-rahat-bir-dekorasyon-anlayışı"]=> string(0) "" } evinizde-seçkin-ve-rahat-bir-dekorasyon-anlayışı
undefined
به ســبـــک انـــــــزاهوم
×
02.10.2016

داشتن حسی گرم را با دکوراسیون خانه خود تجربه کنید

آیا به نظر شما در دکوراسیون داخلی، امکان دستیابی به سبکی مدرن با ظاهری باشکوه، مجلل و قوی وجود دارد؟

اِنزا این سوال را با سرویس ناهار خوری Rain و سرویس های مبل اِل و نشیمن Rebecca پاسخ می دهد، که چگونه محصولاتی با یک طراحی ساده می توانند مبدل به محصولاتی با طراحی پُرمدعا شده و وارد زندگی ما می شوند. مدل های مذکور که از دیدگاه سهولت در استفاده و ارگونومیک بودن در سطح بسیار بالایی قرار دارند، با طراحی های خود نیز موفق به ایجاد جوی برگزیده و پرمدعا در خانه ها می شوند.

سرویس مبل نشیمن Rebecca، محصولی است که جزئیات بکار رفته در شکل و طراحی خود را از پویایی زندگی مدرن و امروزی گرفته و نظرها را به سوی خود جلب می نماید. این محصول در سایه ی ساختار مدرن و ارگونومیک خود، زمانی که در سالن خانه ها مورد استفاده قرار گیرد، سالن ها را به جایگاهی می رساند که امکان جهت دهی به شخصیت دکوراسیون کلی خانه ها را پیدا می کنند.

Modelin oturma alanında uygulanan özel detaylar, kullanıcıya sunduğu konforlu ve ergonomik alanın mimarları arasında. Özel dokuya sahip kumaşı ise görsel olduğu kadar dokunsal açıdan da ilgi çekici. Ahşap ayaklar ile zengin kırlent uygulaması, sıcaklığı ve rahatlığı arttıran unsurlar arasında bulunuyor. Modelin ayrıca köşe takımı da bulunuyor. Rahat oturma alanı ile öne çıkan tasarım, takımla uyumlu berjer ile kombin edilebiliyor.

سرویس ناهارخوری که اِنزا نام Rain را بر روی آن گذاشته، محصولی ست که با طراحی تاثیرگذار و زیبایی چشم نواز خود، نظرها را به سوی خود جلب می نماید. این محصول با روکش طبیعی چوب گردو، به فضاهای داخلی گرما و حس زندگی می بخشد.

طراحی ویژه ی بکار رفته در ساختار پایه های میز ناهارخوری و کنسول Rain، یکی از نکات ظریفی است که خاطر نشان می نماید، که چطور می توان با درک و مفهومی از طراحی مدرن، یک ترکیب برگزیده خلق نمود. دستگیره ها و نوارهای برنزی رنگ ویژه ی بکار رفته که باعث افزایش زیبایی و ظرافت این مدل می گردند، ساختار آکاردئونی شکل درب کنسول و برنز کاری آئینه ی کنسول، همگی دست به دست هم داده تا محل غذاخوری شما را به یک مکان ویژه تبدیل نمایند. از طرفی بکارگیری سیستم ریلی آرام بند در بخش های کشودار، از دیگر نکات اندیشیده شده بمنظور ایجاد سهولت و راحتی در این محصول می باشد.

 
Real Time Analytics