array(1) { ["enza-home-modern"]=> string(0) "" } enza-home-modern
undefined
به ســبـــک انـــــــزاهوم
×
10.03.2016

اِنزاهوم با بهره گیری از طراحی های مدرن در محصولات روشنایی خود، آماده ی روشن تر نمودن منازل شما می باشد

اِنزاهوم که با ارائه محصولات و طراحی های منحصر به فرد، به مکان های زندگی زیبایی، راحتی و کارآمدی بخشیده و نظرها را به سوی خود جلب می نماید، با طراحی های دور از ذهنِ محصولات 2016 روشنایی خود، ویژگی خاصی به خانه های شما خواهد بخشید.

اِنزاهوم که انتخابی اجتناب ناپذیر در دکوراسیون خانه ها محسوب می شود، با تنوع در رنگ، شکل و سبک های متفاوت کلکسیون جدید محصولات روشنایی سال 2016 خود که شامل شش مدل متفاوت و متناسب با هر ذوق و سلیقه ای می باشد، به گزینه ی شماره یک خانه ها مبدل شده است.

سرویس روشنایی Cage، با انعکاس مدرن رنگ های فلز مِس که با بسیاری از سبک های دکوراسیون Retro و مدرن سِت شده و دارای تناسب است، به همراه طراحی ویژه ی سطح خود به مکان ها گرما و ظرافت خاصی می بخشد. روشنایی های سقفی سرویس روشنایی Elips که قسمت های فوقانی شان در سایه ی صنعت سنتی قلمزنی شکل گرفته اند، با تلفیقی از خصوصیات منحصر به فرد مِس و مدرنیته، انعکاس طبیعی فلز مِس را به همراه جزئیات شیک و ظریف طراحی، در دکوراسیون شما منعکس می نمایند. روشنایی های سقفی Linear نیز در سایه ی طراحی منحصر به فرد خود و تلفیقی از انعکاس گرمابخش فلز مِس و اشکال پیله های ابریشم، این یگانه جایگاه های زیستی طبیعی، با ظرافت خاصی مکان های زندگی شما را تحت تاثیر خود قرار می دهند.

طراحی ظریف و بسیار زیبای بکار رفته در سطوح روشنایی سقفی، آباژور و آباژور ایستاده ی سرویس روشنایی های Oblique، تاثیر تعادل و ظرافت نقره را به مکان های زندگی شما آورده، ظاهری زیبا و بسیار شیک به فضاهای خانه ی شما می بخشند. روشنایی های سقفی Wire، با طراحی ویژه ی قسمت فوقانی خود که به شکل قفس و از جنس فلز می باشند، ظرافت و سادگی خاصی به خانه های شما بخشیده و وجود محصولات با تنوع در ارتفاع، امکان خلق فضاهای بسیار شیک و خیره کننده ای را در مکان های زندگی شما فراهم می کنند.

سرویس روشنایی Orange، که در ساختار آن از متریال مُد روز و بسیار مورد پسند چوب بهره گرفته شده است، گرمای چوب را به وضوح در طراحی خود منعکس نموده و جزئیات ظریف بکار رفته در طراحی محصولات این گروه، ظاهری بسیار شیک و گرمایی لذت بخش به مکان های زندگی شما می بخشند.

روشنایی سقفی، آباژور و آباژورهای ایستاده ی سرویس روشنایی Stage، با بدنه ی ساخته شده از چوب طبیعی و قسمت فوقانی فلزی مدرن خود، هر روز بیشتر از دیروز در دکوراسیون مکان ها جلب نظر نموده و با دو رنگ سبز آرام بخش و نارنجی گرم، به فضاها و مکان های زندگی تان حسی متفاوت از طبیعت، سادگی و زیبایی می بخشند.

 
Real Time Analytics