array(1) { ["tv-Ünİtesİ-rehberİ"]=> string(0) "" } tv-Ünİtesİ-rehberİ
undefined
به ســبـــک انـــــــزاهوم
×
12.02.2016

راهنمای خرید میز تلویزیون

در هنگام انتخاب میز تلویزیون به چه چیزهایی توجه می کنید؟

میزهای تلویزیون، قسمت ها و ضمائم مربوط به آنها، جزو وسایلی از خانه می باشند که بسیار در معرض دید بوده و خیلی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. به خاطر استفاده بسیار زیاد نیز، جایگاه مهمی در وسایل خانه داشته و می بایست شیک و کاربردی باشند. انتخاب صحیح میز تلویزیون، سبب متحول نمودن فضا و خلق مکانی بسیار شیک، زیبا و چشم نواز در اتاقی می شود که در آن مورد استفاده قرار خواهد گرفت. میزهای تلویزیون، این امکان را فراهم می آورند که با استفاده ی ضمائم و قسمتهای مربوط به آنها بر روی دیوارهای خانه، شما صاحب دکوراسیون بسیار زیبا و غنی تری در مکان های زندگی خود شوید. در این راستا، در سایه ی میز تلویزیونی که امکان نصب ضمائم و قسمت های مختلف آن بر روی دیوار وجود دارد، می توانید سبب خلق منظره ای بسیار شیک و زیبا بر روی دیوار شده و با دوری جستن از ساعت و تابلو که جزو عناصر قدیمی و کلاسیک دکوراسیون محسوب می شوند، میزبان عناصر دکوراسیون امروزی و کاربردی تر در دکوراسیون خانه ی خود باشید.

از این رو می بایست میز تلویزیونی مطابق سلیقه و احتیاج خود انتخاب نمایید. به عنوان مثال اگر دوست دارید در دکوراسیون خانه ی خود از آکسسوار استفاده کنید، میز تلویزیون طبقه دار، فضا و جایگاه ایده الی برای قرار دادن وسایل تزئینی، گلدان های ظریف و کوچک، تابلوهای عکس و دیگر وسایل دکوراتیو مدنظر شما خواهد بود.

میزهای تلویزیون تنها به عنوان وسیله ای برای قرار گرفتن تلویزیون بر روی آنها مورد استفاده قرار نگرفته، بلکه در صورت لزوم می توانند به شکل بسیار زیبایی نقش کتابخانه، کنسول، بوفه و طاقچه ها را نیز ایفا نمایند. اگر سالن خانه ی شما زیاد بزرگ نمی باشد، می توانید با انتخاب محصولاتی به این شکل که دارای طبقه و قسمت های درب دار می باشند، از مصرف بی مورد و بیش از حد مبلمان در خانه ی خود دوری نمایید. در اینصورت سالن شما از حالت خفگی خارج شده و شما می توانید محیط دلبازتری را ایجاد نمایید.

برای انتخاب صحیح میز تلویزیون می بایست فضا و اندازه ی اتاق خود را مدنظر قرار دهید. اگر اتاق شما کوچک بنظر می رسد، قرار دادن یک میز تلویزیون بزرگ، منظره ای نامطلوب و نازیبا را بوجود خواهد آورد. از اینرو می بایست میز تلویزیون متناسب با اندازه ی اتاق انتخاب شود. با انتخاب صحیح میز تلویزیون و در سایه ی استفاده ی ضمائم و قسمت های مربوط به آن قادر خواهید بود که خانه ی خود را به شکل صحیح و مناسبی دکوراسیون نمایید.

میزهای تلویزیون کشودار که در قسمت های پایینی آنها کشو تعبیه شده است، از لحاظ جمع و جور نمودن وسایل خانه و کمک به ایجاد نظم و ترتیب و مرتب دیده شدن خانه بسیار کاربردی و حائز اهمیت می باشند.

این نکته را فراموش نکنید که با انتخاب دو رنگ متضاد برای میز تلویزیون و دیوار، شما می توانید یک انتخاب صحیح داشته باشید. دیوارهایی که دارای رنگ های طبیعی می باشند به راحتی می توانند با انواع میزهای تلویزیون در هر رنگی سِت شده و تناسب داشته باشند.

 
Real Time Analytics