array(1) { ["en-sevdiğim-köşe"]=> string(0) "" } en-sevdiğim-köşe
undefined
به ســبـــک انـــــــزاهوم
×
26.02.2016

بهترین مکانِ خانه

سرویس های مبل اِل، گزینه ی ایده ال بسیاری از خانم ها

سرویس های مبل اِل، چه از نظر استفاده در مکان های زندگی و چه از نظر طراحی های بسیار شیک و زیبایی که دارا می باشند، جای خود را در دکوراسیون خانه ها باز نموده و در حال حاضر بخش مهمی از دکوراسیون ما را به خود اختصاص داده اند.

مبلمان های اِل با طراحی قسمت های جداگانه و در سایه ی دارا بودن پوف در برخی از مدل ها، انعطاف پذیر بوده و این امکان را برای ما فراهم می کنند که قادر باشیم در مکان های متفاوت از آنها استفاده نماییم. بعضا می توانیم با نصب یک بخش دکوراتیو بر روی دیوار مقابل سرویس های مبل اِل خود و یا استفاده از میزهای جلو مبلی و کنار مبلی دکوراسیون خود را کامل نماییم.

 

  • آزادی قسمت ها: در سایه ی طراحی قسمت های جداگانه، دقیقا همانند بازی Lego، می توانیم با توجه به فضای موجود در مکان خود، چیدمان مبل اِل خود را انجام دهیم.
  • روح بخشیدن به واسطه ی رنگ ها: فراتر از مفهوم یک سرویس کلاسیک، می توانید با استفاده از میزهای جلومبلی با رنگ ها و سبک های متفاوت، به اتاق نشیمن خود روح و انرژی مضاعفی ببخشید.
  • اتاق و سبک خود را حمایت کنید: آکسسوارها با افزودن جزئیات ظریف به مکان های زندگی، به آنها سبک و استایل می بخشند. شما می توانید با استفاده از آکسسوارها با رنگ ها و اشکال مختلف به ویژه آکسسوارهای فلزی و دارای قفسه های رنگی، به سرویس مبل اِل خود جان تازه ای ببخشید.

  • مکان های روشن: با آباژورهای ایستاده، سرویس مبل اِل خود را کامل نموده و به مکان های خود روشنایی ببخشید.

  • با کوسن های گُل دار به سالن های خود زیبایی ببخشید: با استفاده از کوسن های گُل دار، به سرویس مبل اِل کلاسیک خود ظرافت و زیبایی ببخشید.
  • سبک خود را خلق نمایید: با استفاده از میزهای جلو مبلی و کنار مبلی، سرویس مبل اِل خود را کامل نموده و سبک خود را خلق نمایید.

  • در داخل نگهداری کنید: به راحتی می توانید کتاب ها، مجلات، DVD، رسیور و اشیاء و لوازم خود را نگهداری نمایید.

Real Time Analytics