array(1) { ["yaŞam-alanlarina-Şiklik"]=> string(0) "" } yaŞam-alanlarina-Şiklik
undefined
به ســبـــک انـــــــزاهوم
×
10.03.2016

فرش با ظرافت enza در خانه شما

اِنزاهوم که با ارائه محصولات و طراحی های منحصر به فرد، به مکان های زندگی زیبایی، راحتی و کارآمدی بخشیده و نظرها را به سوی خود جلب می نماید، این بار با ارائه کلکسیون 2015 فرش های خود، تکمیل کننده ی دکوراسیون خانه های شما خواهد بود.

راهنمای دکوراسیون شما اِنزاهوم، با کلکسیون جدید فرش های خود، این بار نیز گزینه ی مورد انتخاب خانه های شما خواهد بود. کلکسیون 2015 فرش های اِنزاهوم با سبک ها و طرح های متفاوت و متناسب با هر ذوق و سلیقه ای، در سایه ی رنگ های بسیار زیبا و با کیفیت خود، راحتی و زیبایی را همزمان به شما ارائه می نمایند.

کلکسیون 2015 فرش های اِنزاهوم، با زاویه ی دید جدید خود به مقوله ی زیبایی خانه و در سایه ی طراحی ها و نقش و نگار های متنوعِ مدرن و سنتی، این امکان را فراهم نموده اند که هر شخص به راحتی بتواند فرش متناسب با ذوق و سلیقه ی خود را بیابد.
محصولات سری Butik، با طرح های بسیار زیبا و متنوع خود، خارج از هر نوع سبک و ذوق و سلیقه ای، با طیف وسیع گزینه هایی که ارائه می نمایند، سبب نمایان شدن شخصیت مکان شما می گردند. فرش های سری Butik که با یک میلیون گره در هر متر مربع و بکار گیری از کیفیت برتر ویسکوز بافته می شوند، بسیار با دوام بوده و با دارا بودن ویژگی سازگاری با محیط زیست، تفاوت خود را به رُخ می کشند.

محصولات سری Palace، که محل تلاقی نقش و نگارهای سنتی و ویسکوز 100% طبیعی می باشند، با بهره گیری از رنگ های پاستل و تکنیک over – dye در بافت آنها، منعکس کننده ی ظاهر مقاوم محصول و برگزیده ترین شکل سبک کلاسیک می باشند. محصولات سری Palace، که با دوری جستن از زرق و برق نیز توانسته اند ظرافت و چشم نواز بودن خود را به اثبات برسانند، ارائه کننده ی سبک و شخصیتی اصیل و ریشه دار در دکوراسیون می باشند.

محصولات سریPompom که با الهام گرفتن از رنگ های موجود در طبیعت تولید می شوند، با اشکال و فرم های متفاوتی که با بهره گیری از تکنیک ریسندگی ویژه ای بوجود می آیند، جلب نظر نموده و در سایه ی تُن های متنوع رنگهای طبیعی بکار رفته در ساختارشان، به مکان ها گرمای خاصی می بخشند. فرش های سریPompom دستباف بوده و از پشم طبیعی در بافت آنها استفاده شده است. از طرفی این محصولات بدلیل داشتن ظاهری ساده، به راحتی در هر مکانی قابل استفاده می باشند.

گلیم های سری Antik نیز، که گویی گرد و غبار تاریخ در تار و پود آنها نقش بسته، شما را به سفر در زمان می برند. مواد طبیعی بکار رفته در بافت این گلیم ها، انرژی شما را حفظ نموده، سبک و شخصیت دلنشین روستایی موجود در این محصولات نیز سبب خلق کنتراست های چشم نواز، هنگام استفاده از آنها در مکان های مدرن می گردند.

کلکسیون فرش های 2015 اِنزاهوم، متشکل از 7 سری به نام های Butik،Palace ، Passage،Silken ،Cove ، Pompom و Antik، متناسب با هر ذوق و سلیقه و احتیاجی در فروشگاه های اِنزاهوم در انتظار شما می باشند.

 
Real Time Analytics