array(1) { ["sonbahar-modasi"]=> string(0) "" } sonbahar-modasi
undefined
به ســبـــک انـــــــزاهوم
×
02.10.2016

مد پاییز

 

بدون شک پارچه های طرح دار، از مهمترین عناصر امسال محسوب می شوند. بهترین کاری که شما برای خانه ی خود انجام خواهید داد، استفاده از پارچه های طرح دار در مکان های مختلف خانه، پس از بررسی نمونه های متفاوت پارچه ها خواهد بود.

ازترکیب کردن دوری نکنید. شما می توانید نمونه های متفاوت پارچه ها را به اشکال جداگانه و بر روی همه ی مبلمان های خانه ی خود استفاده نمایید. از طرفی ممکن است کوسن های دکوراتیو، فرش ها و پرده های شما با طرح های متفاوت، از زاویه دید شخصی غیر آگاه بصورت یک نا هماهنگی و شلوغی بنظر برسد، لیکن از زاویه ی دید شخص آگاه، در این روزهای تاریک و دلگیر پاییزی فوق العاده موزون و آهنگین به چشم آمده و در عین حال به خانه ی شما هیجان نیز خواهند بخشید.

گذر از مواد و اشیا مصنوعی و میل به سمت اشیاء طبیعی، کماکان ادامه دارد. وجود یک پیله ی ابریشم در باغچه ی حیاط خانه ی شما و یا یک مجسمه ی تزئینی چوبی کار دست، طبیعی بودن یک تابلوی نقاشی که شما به راحتی می توانید ضربات قلم موی نقاش را بر روی آن مشاهده نمایید، می توانند خانه ی شما را مملو از انرژی های حیات بخش نمایند.

برای بازگشت به سمت طبیعت و یا هر چیز طبیعی، قطعا می بایست به خاک بازگشت. علاوه بر رنگ های زیادی که به ذهنتان خطور می کند، از بکار گیری رنگ خاکی و مشتقات آن در نقاط مختلف خانه اجتناب نورزید. تیره بودن این رنگ ها، به معنی دلگیر نمودن روحیه ی شما نخواهد بود. بر عکس با استفاده از وسایل روشنایی مناسب به همراه این رنگ ها، تبدیل به منبع گرمای طبیعی خانه ی شما خواهند شد.

در این میان بهترین چیزی که می توانید با آن تناسب محیط را فراهم آورید، بدون شک سطوح چوبی خواهند بود. خانه ای که از زمین گرفته تا مبلمان، از میز ناهار خوری گرفته تا جلو مبلی و کنار مبلی دارای سطوح چوبی باشد، به هیچ وجه از طبیعت و حس طبیعی بودن فاصله نخواهد گرفت. این ترکیبات طبیعی شما و میهمانان شما را در روزهای سرد پاییزی، گرم نگاه خواهند داشت.

 
Real Time Analytics