array(1) { ["dekorasyon-Önerİlerİyle-9-baŞarili-İsİm-enza’da"]=> string(0) "" } dekorasyon-Önerİlerİyle-9-baŞarili-İsİm-enza’da
undefined
به ســبـــک انـــــــزاهوم
×
10.03.2016

9 اسم موفق، به همراه پیشنهادات دکوراسیون خود در اِنزا

نحوه ی دکوراسیون خانه ها که مکان های خصوصی ما برای دور شدن از هیاهو و فشار های زندگی روزمره و محل استراحت، آرامش و تجدید قوا محسوب می شوند، از لحاظ کیفیت سبک زندگی هایمان بسیار حائز اهمیت است. در این خصوص پاسخ به این سوال حساس که انتخاب چه سبکی از دکوراسیون، می تواند زمینه ساز پیدایش یک حس خوب و حس متعلق بودن برای سالیان طولانی، نسبت به خانه های محل زندگی ما شود نیز از اهمیت فوق العاده زیادی برخوردار است. در این میان ایجاد یک تعادل در دکوراسیون، جهت ایجاد رفاه بیشتر و افزایش نبوغ شما به همراه بهره گیری از جزئیات کاربردی در طراحی، دو ویژگی منحصر بفرد سبک های دکوراسیون امروزی و بازبینی شده تلقی می گردند.

در پرتو چشم انداز نوگرایانه ی خود که هیچگاه از عناصر دکوراتیوِ بصریِ پیشرو، که روح انسان را مخاطب خود قرار می دهد پا پس نمی کشد، در ماه مِی سال 2015 میلادی، تدارکات تشکیل یک جلسه ی ویژه ای را فراهم نمود.

در این جلسه ی ویژه، از 9 نفر افراد صاحب سبک متشکل از معماران، کارگردانان هنری و طراحان مُد و لباس که جزو پیشروان حرفه های خود در ترکیه بوده و با انجام و ارائه پروژه ها و کارهای متفاوت به موفقیت های چشمگیری دست یافته بودند دعوت بعمل آمد. جزئیات و روش های اجرایی این پروژه که از سوی اِنزاهوم ابتدا در قالب یک فکر آغاز و سپس گسترش داده شده بود، با این 9 میهمان ویژه به اشتراک گذاشته شد و در نهایت یک نقشه ی راه خلاقانه و در عین حال فان و سرگرم کننده ترسیم گردید. در چارچوب این پروژه که با هدف ارائه پیشنهادات نوگرایانه سهل الوصول شامل دکوراسیون به استفاده کنندگان محصولات اِنزاهوم آغاز گردید، به قید قرعه مبلمان های اِنزاهوم و فضاهایی در اختیار این 9 میهمان ویژه قرار داده شد که در پرتوی چشم انداز خود به طراحی و دکوراسیون مکان های مذکور بپردازند.

شما قادر خواهید بود مکان های خلق شده در این پروژه منحصر بفرد را که فراتر از دکوراسیون، آرامش، راحتی، زیبایی و حیات بخشی انرژی هایی که در فضاهای زندگی به آنها نیاز داریم به یک سبک زندگی الهام بخش مبدل می کند، در اِنزاهوم بوک مشاهده نمایید.

خانم Burçe Bekrek، طراح مُد و لباس، "گرم، صمیمی و جذاب"
آقای Sinan Kuran، مدیر عامل شرکت معماری KRN، "مکان های فرد گرا"
خانم Eda Güney، معمار و طراح داخلی شرکت EDDA İstanbul، "مکان هایی با شخصیت زنده"
آقای Göktuğ Güngör، مشاور طراحی شرکت Fikr-i GG Marka & Mekan İletişimi، "جاذبه ی سبک التقاطی"
خانم دکتر Gülname Turan، استادیار و عضو هئیت علمی دانشکده ی معماری دانشگاه تکنیک استانبول (İTÜ)، "سایه های راحت و آرام"
خانم Aslıhan Ekitmen، معمار و مشاور طراحی شرکت ALAİM-İ SEMA & SPACEWORKS DANIŞMANLIK، " انرژی بخشیدن به مکان ها، در سایه ی طراحی هایی که احساسات را مورد خطاب قرار می دهند"
خانم Füsun Altıner، مدیر گسترش بازار شرکت Manifest İletişim، "قصرهای کوچک ما"آقای Kefeli Mahmut، مدیر طراحی شرکت Escapefromsofa،" انعکاس فرهنگ ها و احساسات، مرزهای بی کران"

 
Real Time Analytics