array(1) { ["winter-fashion"]=> string(0) "" } winter-fashion
undefined
به ســبـــک انـــــــزاهوم
×
01.11.2016

 مُدِ زمستانی

در این روزها که به خوبی سرمای فصل زمستان را حس میکنیم، یک دکوراسیون گرم و زیبای خانگی، گرمای لذت بخشی را برای ما به ارمغان خواهد آورد.

در این زمستان، رنگ هایی که برای دکوراسیون خانه ی خود انتخاب خواهید کرد، بسیار مهم است. از انتخاب رنگهای فسفری، که به شدت جلب توجه می کنند دوری کنید. انتخاب رنگ های طبیعی برای فرش و پرده ی خانه حس آرامش بیشتری به شما خواهد بخشید. جهت مبلمان، سعی کنید ترجیح شما تُن های متنوع رنگ خاکی باشد. این ترکیب، برای تغییر ناگهانی جو خانه ی شما فعلا کافی خواهد بود.

در انتخاب پارچه ی پرده، مبلمان و از این قبیل وسایل خانه ی خود جسور باشید. پارچه های لوکس مخمل، به آرامش خانه ی شما کمی هیجان بخشیده و باعث ایجاد تعادل در زیبایی کلی خانه ی شما خواهد شد. از طرفی رومیزی های دکوراتیوی که می توانید با تکه های اضافی و باقیمانده ی پارچه ها فراهم آورید، هم می تواند وسیله ی سرگرمی خوبی جهت پُر نمودن زمان های خالی شما بوده و هم اینکه وسیله ای جهت تکمیل دکوراسیون شما محسوب گردد.

انتخاب پارچه جهت کوسن ها نیز حائز اهمیت می باشد. سعی کنید از انتخاب کوسن، با طرح های یکنواخت دوری کنید. کوسن های انتخابی با طرح های متنوع و گوناگون را بر روی مبل های موجود در سالن خود قرار دهید. کوسن ها از مهمترین ابزار دکوراسیون شما محسوب می شوند. از اینرو در انتخاب شکل، محدودیتی برای خود قائل نشوید. مربع، مستطیل، گِرد و......... به عبارت دیگر کوسن ها در هر شکل و فرمی به زیبایی مبلمان شما زیبایی بیشتری خواهند بخشید.

در این زمستان، جزئیاتِ چوبی که در مبلمان شما بکار گرفته خواهد شد، پیوسته گرمای وصف ناپذیری را به شما خواهد بخشید. چوب (وسایل چوبی)، تنها شیئی است که با گذشت سالیان سال نیز ارزش خود را از دست نداده و از مُد نخواهد افتاد. همانطور که افراط و تفریط در هر چیزی مضر است، استفاده بیش از حد وسایل چوبی در اکثر فضاهای خانه نیز، باعث ایجاد حس خفگی و تصویر نامطلوب خواهد شد. اگر استفاده ی چوب در پایه های مبلمان و میزها در حد نرمال صورت پذیرد، علاوه بر ایجاد تصویری فوق العاده زیبا، زمستان رومانتیک مورد نظرتان را نیز برای شما مهیا خواهد نمود.

زمانیکه بحث از رُمانتیسم زمستانی می شود، بدون شک اولین چیزی که به ذهن خطور می کند، سال نو میلادی است. در این روزها که در تکاپوی ورود به سال جدید می باشیم، استفاده از یک درخت ظریف کاج در سالن، حس و حال جدیدی به خانه ی شما خواهد بخشید. وسایل تزئینی کار دست، قطعا بیش از وسایل تزئینی حاضری و آماده و درختان کاج سال نو، بصورت موقتی هم که باشد، به دکوراسیون خانه های شما هیجان خواهند بخشید.

Real Time Analytics